5 Simple Statements About کتاب صوتی تلگرام Explained

Wiki Article

به هرحال، به شخصه حتی اگر مترجمان، بخش‌های کوچکی از کتاب راهم با جرح وتعدیل یاحذف منتشر کرده باشند، همچنان به زحمت‌شان احترام می‌گذارم و شرایط‌شان را درک می‌کنم.

این نوشته در مطالعه و کتابخوانی، کتاب‌های صوتی ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

سلام خدمت شما و ممنون بابت این کتاب فوق العاده دو سوال دارم:

کودک ایران صدا کتاب گویا ایران صدا قرآن ایران صدا موسیقی ایران صدا دعا و نغمه های مذهبی سخنرانی مذهبی

در صورتی که اشتراک دارید وارد حساب کاربری خود شده و مجددا اسم کتاب را جستجو کنید تا دکمه دانلود برای شما نمایان شود. (صفحه راهنمای کاربر)

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و … نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد.

هیچ کس چاقی را انتخاب نمی کند. هیچ کس ورشکست شدن را انتخاب نمی کند. هیچ کس تصمیم نمی گیرد که ازدواجش منجر به طلاق شود.

قرار نیست همه برای همیشه دوست و همراه باقی بمانند.شاید در مرحله اول این کار کاری سخت و تلخ باشد،اما برای موفقیت این امری ضروری است.

با توجه به افزایش مشغله های روزانه ی افراد ، کمتر کسی فرصت حمل و مطالعه ی کتاب را به طریق مرسوم دارد. از طرفی خرید کتاب به more info شیوه های رایج هزینه های زیادی در بردارد که شاید همین موارد سبب کاهش سرانه ی مطالعه ی افراد شده باشد.

اگر در مورد چگونگی زندگی خود هدفی ندارید ، قدرت را به دست شخص دیگری می دهید که ممکن است منافع شما را در ذهن نداشته باشند. اگر خودتان انتخاب نکنید که خوب کار کنید ، شخص دیگری انتخاب می کند که شما عملکرد خوبی نداشته باشید.

۴٫ کتاب صوتی طرح بزرگ اثر استیون هاوکینگ و لئونارد ملودینو

همچنین برای یادگیری زبان قبلا بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی را معرفی کرده ایم.

تولید صوتی: آوای بوف آذری یا زبان باستان آذربایجان

مهم‌ترین تفاوت انسان با سایر موجودات زنده‌ی روی کره‌ی زمین خودآگاهی است. برخلاف سایر موجودات که مسیر مشخص و تعیین‌شده‌ای را در تمام زندگی‌شان می‌پیمایند ما قادریم بیشتر بیاموزیم، تغییر ایجاد کنیم و پیش برویم. آنچه مسیر پیشرفت را برای ما هموار کرده و باعث شده است انسان شکارچی-گردآور که در غارها زندگی می‌کرد تا این اندازه پیش برود، علم است. قدم گذاشتن در مسیر علم فرصت درک هرچه بیشتر محیط و استفاده از فرصت‌های پنهان‌شده در آن را برای انسان به ارمغان آورد.

Report this wiki page